پیرِ مُغان

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود *** سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

پیرِ مُغان

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود *** سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

از دل درمانده من غصه ها را خط بزن

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳ ب.ظ

از دل درمانده من غصه ها را خط بزن

پا به پای من بیا و رد پا را خط بزن


رد شو از مرز دوراهی ها و تردیدت شبی

یا، ولی، اما، اگر، آیا، چرا را خط بزن


یا کنار من بمان و دور دنیا خط بکش

یا بکش دست از من و این ماجرا را خط بزن


هم صدا با من بمان و عشق را فریاد کن

از غزل ها واژه های بی صدا را خط بزن


می رسد بی تو به آخر راه بی پایان عشق

لحظه ای همت کن و این انتها را خط بزن


(سیامک نوری)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳ ب.ظ
  • رضا میران بیگی

نظرات  (۱)

  • سیامک نوری خلیله ده
  • باسلام...ممنونم از اینکه شعر بنده رو به اشتراک گذاشتین...اگر اسمم رو هم در پایان شعر بنویسید بیشتر ممنون میشم.

    پاسخ:
    اسم شما در انتهای شعر اضافه شد.
    امیدواریم شما را باز در وبلاگ ببینیم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی