پیرِ مُغان

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود *** سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

پیرِ مُغان

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود *** سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

به من رساند نسیم سحر سلام علی

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۳ ب.ظ

به من رساند نسیم سحر سلام علی
برهمنم که شدم چون عجم غلام علی


من ضعیف چگونه به شعر پردازم
کنار معجزه ی کامل کلام علی


چو کودکی که محبت ز مادر آموزد
خوشم که نکته می‌آموزم از مرام علی


سلام ما به علی آن وصی پیغمبر
سلام ما به رسولان به احترام علی


ز بندهای جهان آن زمان رها گشتم
که اوفتادم چون مرغکی به دام علی


علی علی، و علی عالی و علی اعلی
پر است هفت ممالک ز عطر نام علی


مساز بطن خودت را چو گور جانداران
مرا غلام کند این صدا ز کام علی


علی امیر خرابات عشق و توحید است
تمام خلق به مستی کشند جام علی


چو نزد حضرت حق سجده کرده است و قیام
بود قیام همه سجده و قیام علی


خوشا که شعر من این بوی بوتراب دهد
صباح و شام معطر شد از مشام علی


خدا کند که بخوانم چو مردم آزاد
علی امام من است و منم غلام علی


(بلرام شکلا)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۳ ب.ظ
  • رضا میران بیگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی