پیرِ مُغان

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود *** سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

پیرِ مُغان

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود *** سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

هنوز بار گناهی که داشتم، دارم

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ب.ظ

هنوز بار گناهی که داشتم، دارم

ز شرم شعله ی آهی که داشتم، دارم


اگر چه بر سر کویت غریب افتادم

ز اشک خویش سپاهی که داشتم، دارم


مگر سیاهی چشم تو مرحمت بکند

وگرنه بخت سیاهی که داشتم، دارم


من از نظاره ی روی تو دل نخواهم کَند

گرسنه چشم نگاهی که داشتم، دارم


بخوان ز چشم من آن حرفها که می دانی

ز رنگ چهره گواهی که داشتم، دارم


خوشم که نام حسینم ز لب نیفتاده

یگانه پشت و پناهی که داشتم، دارم


لباس نوکری او لباس فخر من است

مدال خدمت شاهی که داشتم، دارم


دریافت
عنوان: هنوز بار گناهی که داشتم دارم
توضیحات: مناجات با خدا - حاج منصور ارضی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ب.ظ
  • رضا میران بیگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی