پیرِ مُغان

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود *** سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

پیرِ مُغان

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود *** سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

با سوت هر قطار دلم تنگ می شود

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۲ ب.ظ

با سوت هر قطار دلم تنگ می شود

گاهی چه خنده دار دلم تنگ می شود


دنبال ریل می دوم و گریه می کنم

آرام و بی قرار، دلم تنگ می شود


حرف سفر همیشه مرا زجر می دهد

حتی کنار یار دلم تنگ می شود


پیش تو می نشینم و هی بغض می کنم

این جا سر مزار دلم تنگ می شود


بعد از تو می روم سر جای همیشگی

اما سر قرار دلم تنگ می شود


نزدیک راه آهن شهر است خانه ام

روزی هزار بار دلم تنگ می شود

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۲ ب.ظ
  • رضا میران بیگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی