پیرِ مُغان

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود *** سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

پیرِ مُغان

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود *** سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

بالم شکسته بود و هوایی نداشتم

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۰ ب.ظ

بالم شکسته بود و هوایی نداشتم

از دست روزگار رهایی نداشتم


بیهوده نیست عاشق گنبد طلا شدم

مشهد اگر نبود که جایی نداشتم


دردم زیاد بود و طبیبی مرا ندید

دردم زیاد بود و دوایی نداشتم


گفتم مگر امام رضا چاره‌ای کند

ای وای اگر امام رضایی نداشتم


گفتم در حرم همه را راه می‌دهند

اصلا بنای بی سر و پایی نداشتم


میل تو بر دل آمد و میل گناه رفت

ور نه من از گناه ابایی نداشتم


چندین شب است گریه شده کار من ولی

بازهم برات کرب و بلایی نداشتم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۰ ب.ظ
  • رضا میران بیگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی