پیرِ مُغان

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود *** سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

پیرِ مُغان

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود *** سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

یا رب آن یوسف گم گشته به من بازرسان

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۵ ب.ظ

یا رب آن یوسف گم گشته به من بازرسان

تا طربخانه کنی بیت حزن بازرسان


ای خدایی که به یعقوب رساندی یوسف

این زمان یوسف من نیز به من بازرسان


رونقی بی گل خندان به چمن بازنماند

یا رب آن نوگل خندان به چمن بازرسان


از غم غربتش آزرده خدایا مپسند

آن سفرکرده ما را به وطن بازرسان


ای صبا گر به پریشانی من بخشائی

تاری از طره آن عهدشکن بازرسان


شهریار این در شهوار به در بار امیر

تا فشاند فلکت عقد پرن بازرسان

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۵ ب.ظ
  • رضا میران بیگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی